کد خبر: 419771

شهید سلیمانی سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی بود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: سردار سلیمانی شخصیتی بود که سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی به شمار می‌رفت که البته بعد از شهادت نیز محبوبیتش افزایش پیدا کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، روح‌الله متفکر آزاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی صبح امروز در گفتگو با برنامه «سلام سردار» رادیو مقاومت در رابطه با اقدامات مجلس برای فراهم آوردن بسترهای لازم در جهت حفاظت و نشر فرهنگ و مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: نگاه تمدنی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم نشانگر این است که ما چاره‌ای جز توجه به مقتضیات و هندسه انقلاب اسلامی در مسیر پیش رو نداریم.

وی ادامه داد: گام اول عبور از مشکلات است. ما در حرکت به سمت افق‌ها و اهداف خود نیازمند مسیر درست و حرکت دقیق هستیم. اگر تصمیم چنین حرکتی داریم باید هم ظاهر و هم روح و باطن فعالیت‌هایمان در مسیر گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در راستای این مسیر ما سکولار فکر نمی‌کنیم که برای مثال بگوییم ردیف جداگانه‌ای برای این موضوعات در نظر گرفته‌ایم و صرفا در آن ردیف به این مباحث بیندیشیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سردار سلیمانی شخصیتی بود که سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی به شمار می‌رفت و بعد از شهادتش نیز محبوبیتش افزایش پیدا کرد.

مرتبط ها