کد خبر: 419908

حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی در بغداد

منابع محلی عراقی از به صدا درآمدن آژیر خطر در پایگاه ویکتوریا متعلق به نیروهای تروریست آمریکایی در فرودگاه بغداد خبر دادند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از منابع محلی عراقی از شنیده شدن آژیر خطر در پایگاه نظامی ویکتوریا متعلق به نیروهای تروریست آمریکایی (داخل فرودگاه بغداد) خبر داد و افزود که خبرهای اولیه از حمله به این پایگاه با ۲ فروند پهپاد حکایت دارد.

این در حالی است که برخی منابع عراقی در خبری تأیید نشده از حمله به پایگاه ویکتوریا با ۳ فروند پهپاد خبر دادند.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این خبر منتشر نشده است.