کد خبر: 420051

جزئیات حادثه هواپیمای مشهد-اصفهان

مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان گفت: هواپیمای پرواز مشهد- اصفهان به علت نقص فنی در چرخ اصلی سمت چپ از مسیر منحرف و در حاشیه باند فرودگاه متوقف شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، حسن امجدی با اشاره به اینکه هواپیمای پرواز مشهد- اصفهان ساعت ۱۷ و سه دقیقه عصر امروز دچار حادثه شد، اظهار داشت: این هواپیما به علت نقص فنی در چرخ اصلی سمت چپ از مسیر منحرف و در حاشیه آسفالت باند فرودگاه متوقف می‌شود.

او افزود: از ۱۱۷ مسافری که در این پرواز آنبرد (سوار) بودند سه نفر دچار جراحت سطحی شدند و خوشبختانه شرایط عمومی خوب است.

مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان اضافه کرد: عملیات امداد و نجات به موقع انجام و مسافران به موقع از هواپیما تخلیه شدند و به ترمینال مراجعت کردند.

امجدی با بیان اینکه ابعاد مختلف این حادثه در دست بررسی است، گفت: اکنون تیم تحقیق و تفحص هواپیمایی کشوری در مسیر فرودگاه اصفهان هستند که بزودی علت حادثه را بررسی و نتایج را اعلام خواهند کرد.

به نقل از مهر پیش از این منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به نقص فنی در پرواز مشهد – اصفهان گفت که این پرواز شماره ۷۳۷ کاسپین بوده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان نیز پیش از این گفت که پنج نفر از مسافران پرواز مشهد- اصفهان بر اثر انحراف هواپیما از باند فرودگاه مصدوم شدند.

عباس عابدی با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است، افزود: دو واحد آمبولانس اورژانس و یک اتوبوس آمبولانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند. مصدومان حادثه یک نفر مسافر خانم ۳۰ ساله از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی شد و همراه با خانم ۵۰ ساله که دچار فشار خون شد به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان افزود: یک آقا نیز دچار مشکل قلبی شد که همراه با خانم ۷۶ ساله و آقای ۶۳ ساله در فرودگاه درمان شدند.