کد خبر: 422107

فروش ۲۴۰ هزار کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب

استان تهران با رقمی بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال، پیشتاز خرید از نمایشگاه مجازی است و کهگیلویه و بویراحمد با ۴۵۰ میلیون‌ ریال خرید، کمترین میزان را ثبت کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق؛ آزاده نظربلند، معاون ارتباطات و پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گفت‌وگو با ایبنا درباره آمار فروش ریالی و تعداد نسخه کتاب دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان کرد: تاکنون ۲۳۸ هزار و ۹۴۳ نسخه کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب تهران به فروش رفته و میزان فروش کتاب در این دوره تاکنون بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال است.

وی درباره حضور استان‌ها در نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: استان تهران با رقمی بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال تاکنون پیشتاز خرید در نمایشگاه مجازی است. استان‌های خراسان‌رضوی با خرید بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، اصفهان با ۹ میلیارد و قم با  ۷میلیارد ریال خرید، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

معاون ارتباطات و پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران درباره کمترین میزان خرید در نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با ۴۵۰ میلیون‌ ریال خرید از نمایشگاه مجازی کتاب تهران، تاکنون در میان استان‌ها کمترین خرید را ثبت کرده است.

 

مرتبط ها