کد خبر: 425460

سرچ کن درآمد کسب کن!

موتور جستجوی presearch که یک سرچ انجین دارای حدود 1.5 میلیون کاربر و روزانه 10 میلیون سرچ است و برای جذب بیشتر کاربران و تشویق به استفاده از این جستجوگر، برای عضویت در سایت خود و جستجو با استفاده از این موتور جستجو پاداش هایی را در نظر گرفته است. شما می توانید با عضویت در این موتور جستجو 25pre و برای هر جستجو حدود 0.1pre پاداش دریافت کنید. در حال حاضر قیمت هر واحد pre حدود 20 سنت است و در قوانین این سایت آمده است که در هر روز شما می توانید 30pre کسب درآمد داشته باشید، چیزی در حدود 6 دلار که با قیمت دلار فعلی معادل 160 هزار تومان خواهد بود.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»، در ماههای اخیر بحث بازی های متاورس و درآمدزایی از این بازیها بسیار داغ شده و خیلی از دوستاران بازی های کامپیوتری و موبایلی با انجام این بازی های کامپیوتری کسب درآمد هم می کنند.

امروز در این مقاله شما را با یک موتور جستجوگر آشناخواهیم کرد که با عضویت در آن و جستجو در آن به شما ارزهای دیجیتال هدیه خواهد داد.

موتور جستجوی presearch که یک سرچ انجین دارای حدود 1.5 میلیون کاربر و روزانه 10 میلیون سرچ است و برای جذب بیشتر کاربران و تشویق به استفاده از این جستجوگر، برای عضویت در سایت خود و جستجو با استفاده از این موتور جستجو پاداش هایی را در نظر گرفته است. شما می توانید با عضویت در این موتور جستجو 25pre و برای هر جستجو حدود 0.1pre پاداش دریافت کنید.  در حال حاضر قیمت هر واحد pre حدود 20 سنت است و در قوانین این سایت آمده است که در هر روز شما می توانید 30pre کسب درآمد داشته باشید، چیزی در حدود 6 دلار که با قیمت دلار فعلی معادل 160 هزار تومان خواهد بود.

ثبت نام در presearch

برای ثبت نام در این سایت ابتدا از طریق این لینک وارد شده و بر روی دکمه JoinPresearch کلیک کنید، سپس با واردکردن ایمیل خود و انتخاب یک کلمه عبور عضویت خود را در سایت کامل کنید. بعداز عضویت در این سایت به صورت خودکار آموزش استفاده از امکانات مختلف سایت برای شما به نمایش در خواهد آمد مثل انتخاب موتور جستجوی مورد نظر( گوگل، یوتوب، توییتر و ...)، اضافه کردن موتور جستجو و ....

بعد از عضویت در سایت و ورود به سایت بالای سایت موجودی شما به شما نشان داده خواهد شد.

برای برداشت موجودی خود از سایت باید حداقل 1000pre داشته باشید و بعد از آن از طریق تنظیمات سایت و گزینه Withdraw Tokens اقدام به برداشت موجودی خود کنید.