کد خبر: 426921

پیام ژاوی برای مسی پس از باخت پاریسن ژرمن

سرمربی بارسلونا اعلام کرد که بعد از شکست پاریسن ژرمن برابر رئال مادرید پیامی برای مسی فرستاده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، پاریسن ژرمن در دیدار برابر رئال مادرید با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا از صعود به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

ژاوی تاکید کرد که بعد از این بازی پیامی برای مسی نوشته است. او گفت: من رابطه دوستانه و نزدیکی با مسی دارم. پیوسته با هم صحبت می‌کنیم. بله من بعد از بازی پیامی برای مسی فرستادم و از او خواستم که با قدرت ادامه دهد.

ژاوی درباره شکست پاریسن ژرمن گفت: در ۲۰-۲۵ دقیقه همه چیز تغییر  کرد. بازی سختی برای پاری سن ژرمن بود. رئال مادرید از انگیزه بالایی برخوردار بود و ایمان لازم را هم داشت و به همین خاطر توانست راهی دور بعد شود.

مرتبط ها