کد خبر: 429846

فراهم شدن امکان اعلام اینترنتی خرابی و نیازهای تجهیزاتی خوابگاه‌ها

اعلام خرابی‌ها و موارد نیازمند تعمیر و تجهیز در خوابگاه‌های دانشجویی، همواره یکی از موارد زمانبر و وقت‌گیر برای دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ها بوده است؛ از این رو برای تسهیل در اعلام خرابی‌ها و تسریع در رفع معایب خوابگاه‌های دانشجویی، در فروردین ماه ۱۴۰۱ و همزمان با از سرگیری آموزش حضوری، امکان اعلام اینترنتی خرابی‌ها و نیازهای تجهیزاتی خوابگاه‌های دانشگاه تهران فراهم شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،به گزارش دانشگاه تهران، اعلام خرابی‌ها و موارد نیازمند تعمیر و تجهیز در خوابگاه‌های دانشجویی، همواره یکی از موارد زمانبر و وقت‌گیر برای دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ها بوده است؛ از این رو برای تسهیل در اعلام خرابی‌ها و تسریع در رفع معایب خوابگاه‌های دانشجویی، در فروردین ماه ۱۴۰۱ و همزمان با از سرگیری آموزش حضوری، امکان اعلام اینترنتی خرابی‌ها و نیازهای تجهیزاتی خوابگاه‌های دانشگاه تهران فراهم شده است.

دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های دانشگاه تهران از این پس می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، با ورود به بخش در نظر گرفته شده در سامانه گلستان، تقاضای خدمات پشتیبانی، تعمیرات و تجهیزات و اعلام خرابی موردنظر خود را ثبت و نتیجه آن را ملاحظه کنند.

ارائه به‌ موقع، سریع و آسان خدمات به دانشجویان از اهداف راه‌اندازی «سامانه درخواست خدمات پشتیبانی، تعمیرات و تجهیزات و اعلام خرابی خوابگاه‌های دانشگاه تهران» است.

مرتبط ها