کد خبر: 430975

نویدکیا:

نمی‌توانم نتیجه را باور کنم

سرمربی تیم سپاهان گفت:نمی‌توانم نتیجه را باور کنم و نمی‌دانم چه باید بگویم؛ ما در نیمه نخست موقعیت‌های خیلی زیادی داشتیم و حدود ۶ یا ۷ بار با دروازه‌بان الدحیل تک به تک شدیم اما متاسفانه از موقعیت‌ها استفاده نکردیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، محرم نویدکیا پس از شکست 5 بر 2 سپاهان مقابل الدحیل در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اظهار داشت:خودم هم نمی‌توانم نتیجه را باور کنم و نمی‌دانم چه باید بگویم؛ ما در نیمه نخست موقعیت‌های خیلی زیادی داشتیم و به خاطر تغییراتی که الدحیل داشت، فضای زیادی در اختیار داشتیم و حدود 6 یا 7 بار با دروازه‌بان الدحیل تک به تک شدیم اما متاسفانه از موقعیت‌ها استفاده نکردیم.

وی افزود: از یک سو بازی‌ها هم‌زمان نبود و از بین تیم‌های دوم 5 گروه، فقط 3 تیم به دور حذفی صعود می‌کنند و از طرف دیگر  ما هم مجبور بودیم که بازی‌مان را ببریم و به خاطر شرایط حاکم بر سایر گروه‌ها تفاضل گل‌مان را بالا نگه داریم و به همین ریسک زیادی کردیم و متاسفانه موقعیت زیادی هم به تیم رقیب دادیم. در نیمه نخست تک موقعیت‌های الدحیل وارد دروازه ما می‌شد و موقعیت بسیار زیاد ما تبدیل به گل نمی‌شد.