کد خبر: 432307

افزایش بیش از ۴ درصدی سهم آموزش‌وپرورش از بودجه عمومی

نوری گفت: رتبه‌بندی در دو نوبت متوقف شد، نخست در زمانی که رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت قبل نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشت مبنی بر این که اعتبار رتبه بندی را پرداخت کرده‌ایم و یک بار دیگر زمانی که معلمان تجمع کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» یوسف نوری در آئین تجلیل از معلمان سرآمد کشوری اظهار کرد: در سفرهای استانی رئیس جمهور بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به امر مدرسه‌سازی اختصاص داده شده است.

در دوران کرونا بیشتر کشورها یک روز هم مدارس را تعطیل نکردند اما زمانی که در ایران خواستیم مدارس را بازگشایی کنیم مورد بی مهری قرار گرفتیم.

معلمان سرآمدهای جامعه هستند، بنابراین در ارائه کلام و برشمردن نیازها باید حساب شده عمل کنند.

رتبه‌بندی در دو نوبت متوقف شد، نخست در زمانی که رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت قبل نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشت مبنی بر این که اعتبار رتبه بندی را پرداخت کرده‌ایم و یک بار دیگر زمانی که معلمان تجمع کردند.

این دولت توجه خاصی به آموزش و پرورش دارد و سهم این وزارتخانه از بودجه عمومی از ۹ درصد به بیش از ۱۳ درصد افزایش یافته است؛ تلاش خواهیم کرد وضعیت آموزش و پرورش سر و سامان یابد و کاستی‌هایی که در سال‌های اخیر اتفاق افتاده است، جبران و شرایط بهتر از قبل شود.