کد خبر: 432610

تمرینات آبی پوشان با حضور میهمانانی از برزیل برگزار شد

تمرین تیم فوتبال استقلال پس از قطعی شدن قهرمانی این تیم در لیگ برتر، امروز(یکشنبه) با حضور میهمانان برزیلی برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» سرمربی استقلال در ابتدای تمرین امروز از بازیکنانش بابت نمایش خوب برابر فولاد و کسب عنوان قهرمانی لیگ تقدیر کرد.

مجیدی در بخشی از این تمرین خطاب به بازیکنان استقلال گفت: دلیل موفقیت شما در این فصل، این است که شما یک تیم بودید. همدل بودید و این رمز موفقیت شما بود. روز اول هم به شما گفتم که اگر همدل باشید و یک تیم باشید، هیچکس نمی‌تواند مانع از موفقیت شما شود.  تنها خواسته من از شما این است که در سه بازی باقی‌مانده با تمام توان تلاش کنید تا با نتایج خیلی خوب لیگ را تمام و یک فصل رویایی را به هواداران هدیه کنیم.

بعد از صحبت‌های مجیدی، بازیکنانی که روز گذشته در ترکیب اصلی برابر فولاد به میدان رفته بودند، به ریکاوری و سایرین بعد از گرم کردن و کارهای سرعتی در قالب دو گروه، به فوتبال درون تیمی زیر نظر کادرفنی مشغول شدند.

بخش پایانی این تمرین را شوت‌زنی به سمت دروازه‌ها تشکیل داد.

روزبه چشمی مدافع هافبک مصدوم استقلال، در این تمرین حضور داشت و تحت مداوای کادر پزشکی باشگاه قرار گرفت.

دو فرزند رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال نیز میهمان تمرین امروز استقلال بودند.

بازیکنان استقلال با نظر کادرفنی، فردا استراحت می‌کنند و از روز سه‌شنبه خود را برای مصاف خانگی با آلومینیوم اراک آماده خواهند کرد.

تیم فوتبال استقلال با پیروزی دو بر یک برابر فولاد در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر و باتوجه به شکست پرسپولیس برابر سپاهان، در فاصله سه هفته تا پایام مسابقات لیگ بیست‌ویکم، قهرمانی خود را قطعی کرد.

مرتبط ها