کد خبر: 433171

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فردوسی مشهد؛

استکبار جهانی در اوج درماندگی دست به یک ترور زد

کانون بسیج اساتید دانشگاه فردوسی مشهد با صدور بیانیه‌ای در خصوص ترور ناجوانمردانه و شهادت سرهنگ پاسدار شهید حسن صیاد خدایی، آن را اوج درماندگی استکبار جهانی اعلام کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، کانون بسیج اساتید دانشگاه فردوسی مشهد در پی ترور و شهادت شهید حسن صیاد خدایی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: استکبار جهانی در اوج درماندگی خود، دست به یک ترور ناجوانمردانه دیگر زد و راست قامتی از جبهه مقاومت که خواب از چشمانشان ربوده بود را به شهادت رساند.

این بیانیه می‌افزاید: آنچه مسلم است این شهادتها نویدی بر پایان زندگی نکبت بار ظالمان عالم به خصوص رژیم صهیونسیتی است.

استادان بسیجی دانشگاه فردوسی مشهد در بیانیه خود آورده‌اند: پرواز سبکبالی دیگر از مجاهدان مخلص سپاه قدس و مدافع حرم نشان داد هنوز هستند خدومانی بی منت و جهادگرانی ولایی و به دور از مطامع دنیایی که ادامه دهنده راه حاج قاسم‌ها و فخری زاده‌ها و حججی‌ها باشند.

کانون بسیج اساتید دانشگاه ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه شهید حسن صیاد خدایی به محضر امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده این شهید والامقام اعلام کرد: راه این شهیدان که سراسر زندگیشان اخلاص و فداکاری و ولایت پذیری است ادامه خواهد داشت و هرگز نخواهیم گذاشت این نظام و انقلاب که ثمره خون هزاران شهید در راه قرآن و اسلام بوده است کوچک‌ترین لطمه‌ای بخورد و ان شاء الله شاهد نابودی استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار و ایادی پلیدش در عالم باشیم.

مرتبط ها