به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،
تاریخ انتشار: چهارشنبه 04 خرداد 1401 - 17:53
کد خبر: 433495
خدایا چرا ما تو خاورمیانه به دنیا اومدیم؟!
فقط تو ایرانه که اتفاقات بد میافته مثلا همین امروز یه نفر تو تگزاس رفته تو یه مدرسهای و ۱۵ نفر رو کشته خدایا چرا ما تو خاورمیانه به دنیا اومدیم.
مرتبط ها