کد خبر: 434136

بازی نساجی و تراکتور لغو شد

پرونده مسابقه دو تیم نساجی مازندران و تراکتور تبریز به کمیته انضباطی ارجاع شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، مسابقه دو تیم نساجی مازندران و تراکتور تبریز از هفته سی ام لیگ برتر به دلیل اعلام نشدن ورزشگاه از سوی میزبان برگزار نشد و پرونده این مسابقه جهت تعیین تکلیف به کمیته انضباطی ارجاع می شود.

این مسابقه قرار بود امروز ساعت 18:30 برگزار شود.