کد خبر: 434887

شرایط تامین برق صنایع از سال گذشته بسیار بهتر است

نماینده مردم آق‌قلا و گرگان در مجلس شورای اسلامی در بیان اینکه برنامه ریزی و اعلام این برنامه دو رکن مهم دولت در مدیریت مصرف صنایع به حساب می آیند گفت: با وجود اینکه صنایع همچنان از تامین انرژی خود گلایه‌مند هستند اما ایجاد قابلیت برنامه ریزی برای صنایع با توجه به عملکرد وزارت نیرو یکی از مواردی است که در سال جاری و با روی کار آمدن دولت جدید در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، غلامرضا منتظری نماینده مردم آق‌قلا و گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله برق صنعت گفت: اخیراً جلسه‌ای با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان داشتیم که به گفته این عزیزان شرایط تامین برق در سال جاری بسیار بهتر از سال گذشته است.

نماینده مردم آق‌قلا و گرگان در مجلس شورای اسلامی در بیان اینکه برنامه ریزی و اعلام این برنامه دو رکن مهم دولت در مدیریت مصرف صنایع به حساب می آیند گفت: با وجود اینکه صنایع همچنان از تامین انرژی خود گلایه‌مند هستند اما ایجاد قابلیت برنامه ریزی برای صنایع با توجه به عملکرد وزارت نیرو یکی از مواردی است که در سال جاری و با روی کار آمدن دولت جدید در دستور کار قرار گرفته است.

* تشریح شرایط مدیریت برق شهرک‌های صنعتی

وی با اشاره به برنامه مدیریت مصرف شهرک‌های صنعتی تشریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات، قرار است شهرک‌ها یک روز از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۳ شب محدودیت برقی داشته باشند تا از این طریق با جابجا کردن شیفت تعطیل روز جمعه با روز محدودیت آثار ناشی از مدیریت مصرف انرژی به حداقل برسد.

منتظری در پایان ضمن تاکید بر اینکه آقای محرابیان در جلسات متعدد قول تامین برق پایدار را دادند گفت: همه با هم دست به دست هم بدهیم تا زمینه گذر از شرایط فعلی مهیا شود.