به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» سخنگوی شهرداری تهران در واکنش به توئیت میرسلیم در انتقاد از واردات اتوبوس دست دوم خارجی نوشت: شهرداری تهران قراداد خرید ۱۰۷۵ دستگاه اتوبوس تولید داخل را امضا و بخشی از آن را تحویل گرفته است. با این حال ناوگان اتوبوسرانی پایتخت نیازمند تقویت فوری است. نمیتوانیم مردم عزیز را معطل کنیم. ورود اتوبوس خارجی مُسکنی برای این درد است. مردم را از تولید داخل دلزده نکنید.
تاریخ انتشار: دوشنبه 30 خرداد 1401 - 00:32
کد خبر: 435821
واکنش شهرداری تهران به انتقاد میرسلیم در مورد خرید اتوبوس دستدوم
سخنگوی شهرداری تهران گفت: ناوگان اتوبوسرانی پایتخت نیازمند تقویت فوری است.