کد خبر: 440765

رضا وند قراردادش را با استقلال تمدید کرد

هافبک تیم فوتبال استقلال که گفته می‌شد از این تیم جدا خواهد شد، قراردادش را با آبی‌پوشان برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، آرش رضاوند هافبک میانی تیم فوتبال استقلال پس از جلسه با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

رضاوند پیش از این یک فصل با استقلال قرارداد داشت و با تمدید قرارداد خود، تا دو فصل دیگر در جمع آبی‌پوشان حضور خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، پیش از این صحبت‌هایی درباره جدایی این بازیکن و پیوستنش به فولاد خوزستان مطرح شده بود.

مرتبط ها