کد خبر: 4412

سایت موج سبز: موسوی خائن است

سایت موج سبز در جدیدترین موضع خود در خصوص بیانیه هفدهم میرحسین موسوی وی را «خائن به جنبش موسوم به سبز» خواند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از شبکه خبر دانشجو، این سایت طی مطلبی با عنوان «موسوی از اول هم مرد این راه نبود»، بیانیه اخیر وی را یک «تسلیم» ارزیابی و تصریح کرده این بیانیه پرده از چهره مستاصل و درمانده کسی کنار زد که نشان داد یک «مقهور» و یک «بازنده بزرگ» در برابر نظام و حکومت جمهوری اسلامی است.

در بخش هایی از مطلب سایت جنبش سبز آمده است: مردی که روزگاری مدعی خودخوانده رهبری جنبش سبز ملت بود و از آرمان هایش می گفت، در بیانیه خود عقب نشینی را مرام و مسلک خود ساخته و از بیانیه اش بوی خیانت به جنبش و بده و بستان با نظام به مشام می رسد.

این سایت در ادامه این مطلب، مدعی شده که آقای موسوی توسط حاکمیت ایران به داخل گروه سبز نفوذ داده شده است! تا یکپارچگی و هماهنگی افراد را بر هم بزند.

این سایت در این مطلب از خواست خود برای عبور از انقلاب و نظام سخن به میان آورد.

سایت مذکور همچنین جمعیت میلیونی عاشورائیان در تهران را کمتر از 50 هزار نفر خواند و مدعی شد که این جمعیت با اجبار حکومت به خیابان آمده بودند!

سایت موج سبز، در ادامه با هدف دلداری به اغتشاشگران گفت که «نباید ما را به تسلیم شدن وادار کند.»

در پایان این مطلب آمده است: موسوی هیچ گونه نقش و مدیریتی در رهبری جنبش سبز نداشته و این جریان خود رهبری شجاع و اهل هزینه دادن انتخاب خواهد کرد.

گفتنی است، ایرنا نیز خبر داد که چندتن از مخالفان انقلاب اسلامی، با اعتراض به اذعان آقای موسوی به دروغ بودن ادعایش، عملا طرح عبور از او را کلید زده اند.

عبدالکریم سروش، عبدالعلی بازرگان، محسن کدیور، اکبر گنجی و عطاالله مهاجرانی با صدور بیانیه ای برخلاف آقای موسوی، خواستار استعفای محمود احمدی نژاد از ریاست جمهوری، برگزاری انتخابات مجدد و لغو نظارت استصوابی شده اند.

مرتبط ها