کد خبر: 442007

امیرعبداللهیان از مالی به تانزانیا رفت

وزیر امور خارجه کشورمان در دومین مقصد خود عازم تانزانیا شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حسین امیرعبداللهیان در نخستین سفر خود به آفریقا، عصر روز دوشنبه عازم مالی شد و در باماکو پایتخت این کشور با مقامات این کشور دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در دومین مقصد خود در این سفر دوره‌ای، دقایقی پیش عازم تانزانیا شد.

مرتبط ها