کد خبر: 447091

تکذیب هک شدن صفحات اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی

مدیر تیم رسانه نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تکذیب هک‌شدن صفحات اطلاع رسانی آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی گفت: این صفحات همچنان در فضای مجازی در حال فعالیت است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، علی رنجبران در رابطه با اخبار منتشر شده پیرامون حمله سایبری به رسانه‌های نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، اظهار کرد: شایعات منتشر شده مبنی بر هک شدن صفحه اینستاگرام آیت‌الله علم‌الهدی صحت ندارد.

مدیر تیم رسانه نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن تکذیب این شایعه، ادامه داد: مواضع آیت‌الله علم‌الهدی به‌عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس همواره مورد توجه و بغض رسانه‌های معاند و بدخواهان نظام اسلامی بوده و در برخی مقاطع زمانی دست به چنین خبرسازی‌هایی می‌زنند.

وی با اشاره به سخنان امام جمعه مشهد در رابطه با ناآرامی‌های اخیر در کشور و بازتاب‌های رسانه‌ای آن، خاطرنشان کرد: نظام مقدس اسلامی فراز و نشیب‌های مختلفی را تجربه کرده که با هدایت‌ها و رهبری امام خامنه‌ای توانسته به سلامت از آن عبور کند.

رنجبران افزود: جریان‌های آشوب‌گر که برای پیشبرد اهداف خود توان عملیاتی ندارند، در بعد رسانه دست به دروغ‌پردازی و عملیات روانی می‌زنند تا بتوانند شکست و ناتوانی خود را پنهان کنند اما همچون دیگر فتنه‌ها، این‌بار نیز مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی آنان را ناکام می‌گذارند.

مدیر تیم رسانه نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی یادآور شد: پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی بر بستر وب و صفحات اطلاع‌رسانی ایشان در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها همچنان در حال فعالیت بوده و خللی در انجام وظیفه روشنگری این صفحات ایجاد نشده است.

مرتبط ها