کد خبر: 447721

غرب حالا باید چهل سال بدود که فروش سلاح ما را تحریم کند

عبدالله گنجی فعال رسانه‌ای طی توئیتی نوشت: غرب چهل سال ما را تحریم تسلیحاتی کرد و حالا باید چهل سال بدود که فروش سلاح ما را تحریم کند. نقطه ای که از نظر تسلیحاتی ما ایستاده ام دقیقا محصول تهدید-تحریم غرب است و شاید واجد تشکر باشد حالا اگر پهپاد پیشرفته و کلافه کننده می خواهند خجالت نکشند، درخواست بدهند ممکن است بررسی شود

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»