به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»
تاریخ انتشار: شنبه 30 مهر 1401 - 16:36
کد خبر: 447721
غرب حالا باید چهل سال بدود که فروش سلاح ما را تحریم کند
عبدالله گنجی فعال رسانهای طی توئیتی نوشت:
غرب چهل سال ما را تحریم تسلیحاتی کرد و حالا باید چهل سال بدود که فروش سلاح ما را تحریم کند. نقطه ای که از نظر تسلیحاتی ما ایستاده ام دقیقا محصول تهدید-تحریم غرب است و شاید واجد تشکر باشد
حالا اگر پهپاد پیشرفته و کلافه کننده می خواهند خجالت نکشند، درخواست بدهند ممکن است بررسی شود