کد خبر: 451632

موفقیت در تفکر بسیج امری تضمینی است

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: در تفکر بسیجی فکر کردن، نوآوری، خلاقیت، کار، تلاش و کوشش عبادت است بنابراین با این تفکر در همه کارها موفقیت امری تضمین شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، سردار کرمی در آئین تجلیل از ۶۱ دانش آموز نخبه مدارس استعدادهای درخشان استان سیستان و بلوچستان که در رقابت‌های مبتنی بر ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موفق به کسب رتبه‌های کشوری شدند، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: در تفکر بسیجی فکر کردن، نوآوری، خلاقیت، کار، تلاش و کوشش عبادت است بنابراین با این تفکر در همه کارها موفقیت امری تضمین شده است.

وی با بیان اینکه هدایت اذهان و افکار وظیفه سنگینی است که برعهده آموزش و پرورش قرار دارد، گفت: هدایت استعدادها در مسیر درست باید به درستی انجام شود.

فرمانده قرارگاه قدس با اشاره به اهمیت علم و دانش گفت: پشتوانه علمی همه مراکز علمی نخبگان هستند.

سردار کرمی انجام کار تحقیقاتی و پژوهشی را از مهمترین اولویت‌های کشور عنوان کرد و گفت: بنا بر فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری تولید علم به معنای تولید ثروت است بنابراین مراکز علمی باید پشتوانه علمی و پژوهشی صنعت در کشور باشند.

وی با تاکید بر مطالعه کتاب‌های علمی و مرتبط با کتب درسی توسط دانش آموزان خاطر نشان کرد: دوران نوجوانی سرشار از علم و خلاقیت و امید است که از آن برای کسب علم و دانش استفاده کرد؛ همچنین زمینه رشد خلاقیت‌ها و مهارت‌ها نیز در همین دوران اتفاق می‌افتاد.

مرتبط ها