کد خبر: 451647

مدیرعامل باشگاه فولاد استعفا داد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان برای دومین بار استعفایش را به اعضای هیات مدیره این باشگاه ارائه کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» حمیدرضا گرشاسبی که در دو سال اخیر مدیریت باشگاه فولاد خوزستان را برعهده داشت، شامگاه امروز پنجشنبه برای دومین بار استعفای خود را تقدیم هیات مدیره باشگاه فولاد کرد.

در بار نخست هیات مدیره باشگاه با این استعفا مخالفت کرده بود و باید دید این بار هم این درخواست گرشاسبی با مخالفت هیات مدیره مواجه خواهد شد یا این مدیر باسابقه ورزشی از مسئولیتش کناره گیری خواهد کرد.

مرتبط ها