کد خبر: 453262

مدیرکل امور مجلس وزارت بهداشت منصوب شد

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، مهرداد اسماعیلی را به عنوان مدیرکل امور مجلس وزارت بهداشت منصوب شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، در حکم حسنعلی غفاری معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، خطاب به اسماعیلی آمده است: نظر به تعهد، دانش و تجربه جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر کل امور مجلس منصوب می‌شوید تا با استفاده از توان و ظرفیت‌های تخصصی موجود و ارتباط پویا و مؤثر با مجلس شورای اسلامی زمینه تحقق سیاست‌های کلی نظام سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را فراهم نمائید.

مدیرکل امور مجلس وزارت بهداشت منصوب شد

مهم‌ترین خواسته‌های معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت

- انعکاس نقطه نظرات، پیشنهادات، و انتقادات نمایندگان مجلس و اقدام لازم جهت پیگیری مراتب، بر اساس موازین و قوانین ملاک عمل.

- حضور فعال و مؤثر در کمیسیون‌ها مختلف به ویژه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به منظور تبیین برنامه‌ها و ارائه گزارش عملکرد وزارتخانه.

- تسهیل و پیگیری تصویب لوایح مرتبط با نظام سلامت در مجلس شورای اسلامی.

- بررسی تمامی طرح‌ها و لوایح مرتبط با حوزه سلامت و اخذ نظرات کارشناسی واحدهای تخصصی.

- تبیین نظرات کارشناسی حوزه‌های تخصصی در فرآیند تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح مرتبط به کمیسیون‌های ذیربطمجلس شورای اسلامی.

- انعکاس خدمات و دستاوردهای ارزشمند تلاشگران عرصه سلامت به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی.

- پاسخگویی مستدل به هنگام و متقن به کلیه مکاتبات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

- ارتباط مؤثر و فراگیر با سایر معاونت‌ها، دانشگاه‌ها، دانشکده‌های علوم پزشکی و سازمان‌های تابعه وزارت متبوع در راستای هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر

- ارائه گزارش‌های تحلیلی از مکاتبات، سوالات و تذکرات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به منظور انعکاس مشکلات نظام سلامت به حوزه‌های ذی ربط.

مرتبط ها