کد خبر: 454340

خبرنگاران میدان داران در مطالبه گری هستند

استاندار گلستان با اشاره به ضرورت اتخاذ رویکردهای منطقی و عاقلانه در راهبردهای رسانه ای، گفت: هیجانات کاذب رسانه ای منجر به تخریب و خروجی نامناسب می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» علی محمد زنگانه عصر یکشنبه در همایش جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه اظهار کرد: برای افزایش میزان ارتباط با آحاد جامعه باید یک خط مشی اجرایی متناسب با ظرفیت و توان رسانه‌ها ترسیم کنیم.

استاندار گلستان افزود: اگر به دنبال افزایش مطالبه گری در جامعه هستیم نباید از نخبگان رسانه‌ای غافل شویم، میدان داری در مطالبه گری بر عهده خبرنگاران است.

وی ادامه داد: چشم اندازهای بخشی استان ترسیم شده اما باید این چشم انداز در فکر و وجود مدیران رسوخ کند تا با همه توان به دنبال تحقق این چشم انداز باشیم.

زنگانه بیان کرد: راه اندازی کارگاه‌های توانمندسازی یکی از روش‌های اثربخش است که می‌تواند، پیشگامی اصحاب رسانه در بیان حقایق و زدودن ابهامات و القائات باطل را تقویت کند.

استاندار گلستان گفت: سیاه نمایی رسانه‌های معاند در ماه‌های اخیر به حداکثر رسیده و به همین میزان باید نقش آفرینی نخبگان در جهاد تبیین افزایش یابد.

وی ادامه داد: رسانه‌ها و نخبگان جراید و اصحاب قلم باید با راهبردهای رسانه‌ای منطقی و صادقانه در میدان باشند، گرفتاری در هیجانات کاذب رسانه‌ای ثمره‌ای جز تخریب و خروجی نامناسب به همراه نخواهد داشت.

مرتبط ها