کد خبر: 455258

مکتب « سردار شهید قاسم سلیمانی» درجامعه تبیین شود

استاندار زنجان گفت: اندیشه و مکتب « سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» درجامعه تبیین شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» محسن افشارچی در جلسه مقاومت و بصیرت که به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، با بیان اینکه دستگاه های اجرایی علاوه بر برنامه های روتین و مناسبتی خود، نسبت به خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم در این ایام جدیت داشته باشند، اظهارداشت: مدیران و مسئولان دقت کنند که مانند و همتایی برای سردار سلیمانی در جهان پیدا نمی شود بنابراین در ایام سالگرد شهادت او، باید با ارائه خدمات متفاوت به مردم، رضایت‌مندی آنها را بیش از پیش جلب کرد.

استاندار زنجان با تاکید بر لزوم برگزاری متفاوت برنامه‌های بزرگداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نسبت به سالهای قبل، گفت: با ارائه بسته‌های خدمتی متفاوت و متناسب با جامعه هدف هر دستگاه و ایجاد رضایت‌مندی مردم، در این ایام، می توان در راستای افزایش سرمایه‌های اجتماعی به لحاظ سرعت و حجم، گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه بسته های خدمتی باید با توجه به نیازمندی های گروه هدف هر دستگاه و با ابتکار و نوآوری مدیران آن مجموعه، انجام گیرد، تصریح کرد: خدماتی که در این ایام به مردم ارائه می شود باید در راستای گره‌گشایی بوده و برای آنها ماندگار باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه اندیشه و مکتب «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» درجامعه تبیین شود، تاکید کرد: مسئولان و دستگاه های اجرایی دقت کنند که در برگزاری برنامه‌های مناسبتی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، برنامه های تبلیغی آنها، علاوه بر کیفیت، با تبیین نیز همراه باشد.

افشارچی با بیان اینکه قطعاً با کمی دقت و ظرافت می توان کارهایی ارائه کرد که اثر مطولب تری بر مخاطب داشته باشد، اظهارداشت: باید از این فرصت پیش رو به نحو مطلوب استفاده کرد تا برخی از برنامه ها با وزن متفاوت‌تر از سالهای قبل، برگزار شود.