کد خبر: 455991

دوره تربیت مربی جهاد تبیین در دانشگاه جامع علمی کاربردی

با حضور دکتر حسین بلندی رئیس دانشگاه و سایر اعضا، پنجاه و دومین نشست شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، با حضور دکتر حسین بلندی رئیس دانشگاه و سایر اعضا، پنجاه و دومین نشست شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.

سلیمان عباسی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و دبیر شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی از ارائه گزارش پنجمین جشنواره درون دانشگاهی رویش و ارائه جزئیات طرح برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی جهاد تبیین و بحث و بررسی آن خبر داد.

در ابتدای این جلسه، دکتر یوزباشی سرپرست واحد استانی زنجان و دبیر اجرایی پنجمین دوره جشنواره درون دانشگاهی رویش، پس از ارائه گزارش کامل این جشنواره، ضمن اشاره به افزایش قابل توجه روند کمی و کیفی آثار، گفت: در این دوره شاهد افزایش ۳۵ درصدی آثار و کسب ۵ مقام برتر برای اولین بار در جشنواره ملی رویش بودیم.

سپس حجت الاسلام و المسلمین دکتر نصیری فرد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی، جزئیات طرح برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی جهاد تبیین را ارائه و پس از بحث و بررسی مقرر شد دوره تربیت مربی جهاد تبیین در قالب دوره کوتاه مدت بازتعریف و با ساز وکار متناسب با مأموریت‌های دانشگاه اجرا شود.

مرتبط ها