کد خبر: 457151

طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم توانبخشی آغاز شد

اجرای طرح ملی غربالگری سلامت روان دانشجویان جدیدالورود ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ در تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی آغاز شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: طرح ملی غربالگری سلامت روان ویژه دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه های علوم پزشکی کشور در راستای حفظ، تامین و ارتقای سلامت روان دانشجویان به صورت آنلاین برگزار می شود.

در سال جاری این طرح از طریق سامانه آنلاین غربالگری سلامت روان دانشجویان که توسط اداره مشاوره و راهنمایی دانشجویی، اداره کل دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با امکانات ویژه راه اندازی شده است، انجام می شود.

دانشجویان جدید الورود در تمامی مقاطع تحصیلی ( کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی و دستیاران) دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در اسرع وقت از طریق لینک ccsm.behdasht.gov.ir و با تکمیل فرم مربوطه، در این طرح شرکت کنند.

شرکت همه دانشجویان مقاطع مختلف در این طرح الزامی است و حداکثر زمان و مهلت ارائه فرم های تکمیل شده توسط دانشجویان، تا پایان دی ماه ۱۴۰۱ تعیین شده است.

مرتبط ها