کد خبر: 457181

وعده وزیر راه و شهرسازی به بانوان

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که کارمندان وزارت راه و شهرسازی را مشاور خود می‌دانم از افزایش انتصاب بانوان توانمند در سمت های مدیریتی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که کارمندان وزارت راه و شهرسازی را مشاور خود می‌دانم از افزایش انتصاب بانوان توانمند در سمت های مدیریتی خبر داد.

، مهرداد بذرپاش در آیین جشن میلاد با سعادت بانوی 2 عالم حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: برای طرح نظام مسائل وزارتخانه، ارائه راه حل و اجرای راه حل ها آماده دریافت پیشنهادها و خلاقیت ها و ابتکارات بانوان شاغل در حوزه راه و شهرسازی هستیم و هر کارمندی را مشاور خود می‌دانم.

وی افزود: این وزارتخانه یکی از محرک های تولید و پیشران پیشرفت می تواند باشد و هر چه از روش های فناورانه تر و مردم پایه تر  بیشتر استفاده کند می تواند خدمات با کیفیت ارائه کند.

وی با تأکید بر اینکه برای داشتن سازمانی سرزنده و سرزنده تر از قبل لازم است بانوان یاری گر وزارتخانه باشند، تصریح کرد: وزارتخانه هر چه پویاتر ، سرزنده‌تر، بلندپروازنه‌تر و با نشاط‌تر از گذشته باشد در ارائه خدمات موفق خواهد بود و برای رسیدن به پویایی بیشتر با یکدیگر عهد ببندیم. شناسنامه ملت ایران داشتن الگویی حسنه برای زن مسلمان است و این جلوه مقدسی است که بانوان ایرانی را با این خصلت می شناسیم.

وزیر راه و شهرسازی اذعان کرد: در کنار وظایف مادری، وظایف همسری و نگهداری و حفاظت از کانون خانواده نتوانستیم متناسب با اهمیت این وظایف جلوه زیباتری و بهتری از بانوی ایرانی را معرفی کنیم و در این زمینه زبان ما قاصر بوده و نتوانستیم آنچه که را که در خور است در این خصوص بیان کنیم.

بذرپاش بیان کرد: لازم است از ابتکارات همکاران خانم در حل مشکلات وزارتخانه استفاده شود و از دریافت پیشنهاد ها در اصلاح ساختاری وزارت راه و شهرسازی استقبال می کنیم.