کد خبر: 457915

پیروزی نوشاد و نیما عالمیان در مسابقات کانتندر دوحه

ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان در دور دوم مسابقات کانتندر دوحه به برتری رسید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، دور دوم مسابقات تنیس روی میز کانتندر دوحه امروز برگزار شد و نوشاد عالمیان مقابل آیدوس کنژیگولف از قزاقستان به برتری 3 بر صفر دست یافت. 

پیش از این نیما عالمیان در جدال ایرانی‌ها مقابل  نوید شمس  3 بر 2 پیروز شده و سجاد حسینی نیز 3 بر یک مغلوب دنی کوزول از اسلوونی شده بود.