کد خبر: 458335

پاکدل با پرسپولیس فسخ کرد

بازیکن پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» بعد از اینکه نام حامد پاکدل از سوی گل‌محمدی در فهرست مازاد پرسپولیس قرار گرفت، این بازیکن عصر امروز قراردادش را با پرسپولیس به صورت توافقی فسخ کرد.

پاکدل ضمن فسخ قراداد با پرسپولیس کلیه مطالبات خود را به این باشگاه بخشید تا در نیم فصل دوم فوتبال خود را در تیم دیگری ادامه بدهد.

به جز پاکدل نام سیامک نعمتی هم در لیست مازاد پرسپولیس قرارداد دارد اما تکلیف این بازیکن هنوز مشخض نیست.

مرتبط ها