کد خبر: 459616

تاکید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس بر افزایش اعتبارات بخش فرهنگ در بودجه ۱۴۰۲

احمد راستینه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز که با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های مرتبط با حوزه کاری کمیسیون همچون بنیاد سعدی و فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی برگزار شد، موضوع افزایش اعتبارات این نهادها، و به‌طورکلی اعتبارات بخش فرهنگ در بودجه سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، احمد راستینه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز که با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های مرتبط با حوزه کاری کمیسیون همچون بنیاد سعدی و فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی برگزار شد، موضوع افزایش اعتبارات این نهادها، و به‌طورکلی اعتبارات بخش فرهنگ در بودجه سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه بر این نکته تاکید شد که کشور ما دارای فرهنگ و تمدن غنی است و فرهنگ و ادب فارسی محدود به یک منطقه و کشور نبوده و کشورهای زیادی را در منطقه ما در برمی‌گیرد و این نشان‌دهنده غنی بودن این زبان و فرهنگ است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز موضوع افزایش اعتبارات بخش فرهنگ در لایحه بودجه سال آینده مورد تاکید اعضای کمیسیون قرار گرفت و مقرر شد تا این موضوع به عنوان مصوبه کمیسیون به کمیسیون تلفیق بودجه ارائه شود.