کد خبر: 464351

ضرورت به‌روزرسانی و بازنگری نظام آموزشی دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه در زمینه تولید محتواهای الکترونیکی باید گام اساسی بردارد و همچنین مدیریت جدید باید تسهیل امور دانشجویی و حس رضایتمندی را در بین دانشجویان تقویت کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور، ابراهیم تقی‌زاده رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم تکریم و معارفه معاونین و مدیران پیشین و جدید دانشگاه پیام نور ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات مدیران پیشین با تاکید بر نقش مهم آموزش در دانشگاه، با تاکید بر ضرورت بروزرسانی و بازنگری در نظام آموزشی دانشگاه، افزود: بازنگری و بروزرسانی آیین نامه‌های آموزشی، آمایش رشته‌ها و اعضای علمی برای جایگزین کردن رشته‌های پرمخاطب و کاربردی نیز باید در اولویت برنامه‌های آموزشی دانشگاه باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور همچنین درباره ماموریت‌های مرکز امور بین‌الملل دانشگاه گفت: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور هاب بین الملل جذب دانشجوی خارجی در کشور است در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته و ضرورت دارد این مساله بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

تقی زاده درباره معاونت پارلمانی و امور مجلس دانشگاه گفت: تعامل با نمایندگان مجلس، حفظ و ادامه سیاست‌ها و اقدامات دانشگاه و همچنین توجه به املاک از حوزه‌های مهم معاونت است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.
 
علم الهدی مشاور دانشگاه پیام نور نیز در این مراسم گفت: حرکت دانشگاه یک مسیر مشخصی دارد و تغییر و تحولات باعث ایجاد تغییر در مسیر دانشگاه نخواهد شد. مشاور رئیس دانشگاه در این مراسم به دو ویژگی تغییر و تحولات دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد:  در این مدت، هم از ظرفیت نیروهای جوان‌تر و شجاع برای سمت‌های مهم استفاده شد که در گذشته کمتر مرسوم بوده، دیگر اینکه از ظرفیت و توانمندی بانوان چه اعضای علمی و چه کارکنان در جریان مدیریت‌های موثر دانشگاه بهره‌گیری شد.

حجت الااسلام نبوی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور نیز در این مراسم ضمن طرح نصایح اخلاقی و معرفتی اظهار داشت: این تغییرات نشان می‌دهد که پست‌ها باقی نخواهد ماند بلکه آن چیزی که باقی می‌ماند عمل و اخلاق نیک است که ماندگار می‌شود.

وی همچنین گفت: در سمت‌های اجرایی و مدیریتی باید رفتاری دلسوزانه داشته باشیم و گره ای قانونی از کار دیگران و ارباب رجوع برداریم که نام نیکی از مدیر برجای بماند.                    

در این مراسم، علیرضا دل افکار به عنوان مشاور رئیس دانشگاه، علی شجاعی فرد به عنوان سرپرست  جدید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مجتبی سلطانی احمدی به عنوان سرپرست جدید معاونت حقوقی، مجلس و امور استان‌ها، پیمان آقایی سرپرست جدید مرکز امور بین‌الملل و ایرانپور مبارکه به عنوان سرپرست جدید مرکز فناوری و اطلاعات معارفه شدند.

مرتبط ها