کد خبر: 467142

تبادل استاد و دانشجو بین دانشگاه علامه و پادوا ایتالیا صورت می‌گیرد

دانشگاه علامه طباطبایی با هدف گسترش همکاری های علمی بین المللی با دانشگاه های معتبر دنیا، قرارداد تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه پادوا ایتالیا امضا کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، به منظور گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی با دانشگاه‌های معتبر دنیا و همچنین به منظور اجرای تفاهم نامه‌های همکاری علمی، با دانشگاه پادوا ایتالیا، قرارداد تبادل استاد و دانشجو امضا کرد.

دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه پادوا ایتالیا، از آذرماه سال ۱۳۹۶ با امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی و قراردادهای تبادل استاد و دانشجو همکاری نزدیکی داشته‌اند. پس از گذشت پنج سال و با منقضی شدن تفاهم‌نامه فی مابین، مسؤولان دو دانشگاه با بررسی سوابق همکاری‌های انجام شده، بر تمدید تفاهم‌نامه و قراردادهای موجود تاکید و اسناد همکاری را برای مدت پنج سال دیگر تمدید کردند.

دانشگاه پادوا از برجسته‌ترین دانشگاه‌های ایتالیا و همچنین جزو دانشگاه‌های شاخص اروپا و جهان است که به استناد موسسه رتبه بندی QS در سال ۲۰۲۲ رتبه ۲۴۳ جهان را در حالت کلی و رتبه ۱۵۷ جهان را در علوم انسانی به خود اختصاص داده است. این دانشگاه در رشته‌هایی همچون آمار و روانشناسی جزو ۴۰ دانشگاه برتر دنیا است.

مرتبط ها