کد خبر: 468572

جنگ گلادیاتوری در سن‌سیرو با ۳ مصدوم!

دیدار رم و میلان تا دقیقه ۹۰ گلی به همراه نداشت تا اینکه تامی آبراهام در دقیقه ۳+۹۰ برای رم گلزنی کرد، میلان اما در اندک زمان باقی مانده توانست با گل الکسیس ساله‌ماکرز از شکست فرار کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از سه، دیدار رم و میلان تا دقیقه 90 گلی به همراه نداشت تا اینکه تامی آبراهام در دقیقه 3+90 برای رم گلزنی کرد، میلان اما در اندک زمان باقی مانده توانست با گل الکسیس ساله‌ماکرز از شکست فرار کند.

این دیدار خشن و پر برخورد در حالی با بدون برنده به پایان رسید که 3 بازیکن در آن مصدوم شدند.

تنها 15 دقیقه از بازی گذشته بود که ماراش کومبالا به دلیل برخورد با اولیویه ِژیرو احساس درد کرده و مجبور به ترک زمین شد. ابتدا به نظر می رسید که مشکل او فقط یک التهاب جزئی در ناحیه ران باشد اما اکنون اسکای اسپورت ایتالیا گزارش می دهد که مدافع رم رباط صلیبی پاره کرده است.

این بدین معناست که فصل برای ملی پوش آلبانیایی رم به پایان رسید و او باید چند ماهی دور از میادین باشد.

آندره آ بلوتی دیگر مصدوم رم در این دیدار بود. او به دلیل ضربه ای که به دنده اش برخورد کرد برای لحظاتی در دقایق پایانی نیمه اول از زمین خارج شد ولی خیلی زود برگشت. با این وجود در رختکن مشخص شد که این بازیکن در نفس کشیدن دچار مشکل شده و به همین دلیل تعویض شد. براساس گزارش منابع ایتالیایی بلوتی دچار شکستگی غضروف اطراف دنده شده است.

در سمت مقابل هم این دیدار یک مصدوم روی دست میلانی ها گذاشت. فیکایو توموری که در ترکیب اصلی تیم پیولی حضور داشت به دلیل مصدومیت در نیمه اول قادر به ادامه بازی نبود و در شروع نیمه دوم جای خود را به مالک تیاو داد.

مرتبط ها