کد خبر: 470334

آرنولد: کلوپ گفت اینطور گل بزنید

لیورپول در هفته سی و ششم مسابقات لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی لسترسیتی به میدان رفت و با نتیجه ۳-۰ به پیروزی رسید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از "ورزش سه"، لیورپول در هفته سی و ششم مسابقات لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی لسترسیتی به میدان رفت و با نتیجه 3-0 به پیروزی رسید.

در این مسابقه کورتیس جونز(2 بار) و ترنت الکساندر آرنولد برای لیورپول گلزنی کردند. گل آرنولد درحالی به ثمر رسید که او تصور می‌شد محمد صلاح قرار است روی ضربه ایستگاهی به توپ ضربه بزند اما مهاجم مصری توپ را به مدافع انگلیسی پاس داد و او با یک ضربه تماشایی دروازه حریف را باز کرد.

آرنولد پس از پیروزی درباره عملکرد جونز گفت:"او زمانی که شانسش را داشته، پیشرفت کرده است. او کیفیت خود را نشان داده و همه را تحت تاثیر قرار داده است. ما به اندازه کافی خوش شانس هستیم و بازیکنانی داریم که می توانند گل بزنند مانند کورتیس  که هم گلزنی کرده و هم خلق موقعیت کنند. ما می‌خواهیم بیشتر روی دفاع حریف فشار بیاوریم و او بازیکنی است که به آن مناطق می‌رسد و می تواند کار را تمام کند."

او همچنین درباره گلی که امشب به ثمر رساند گفت:"سرمربی با ما صحبت کرد و گفت که دوباره این کار را انجام دهیم. ما چند سال پیش این کار را در برابر چلسی انجام دادیم و جواب داده بود."