کد خبر: 471201

دانشگاه فرهنگیان، کفاف خروجی‌های بازنشستگی را نمی‌دهد

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: از جهت تامین نیروی انسانی با توجه به اینکه خروجی دانشگاه فرهنگیان، کفاف خروجی‌های بازنشستگی را نمی‌دهد، امسال ۸۰ هزار فرهنگی؛ بازنشسته می شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بازنشستگی ۸۰ هزار فرهنگی در سال جاری گفت: ساماندهی نیروی انسانی، یکی از فرآیندهای مهم در وزارت آموزش و پرورش است؛ در سال‌های گذشته و سال‌های آینده به دلیل افزایش تعداد بازنشستگان، دارای چالش‌های جدی در این زمینه هستیم. یکی از توصیه‌ها به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق این بوده؛ تا جایی که امکانپذیر است، زمینه به‌کارگیری بازنشستگان را فراهم کنند که بتوانیم از این سال‌های سخت عبور کنیم.

از جهت تامین نیروی انسانی با توجه به اینکه خروجی دانشگاه فرهنگیان، کفاف خروجی‌های بازنشستگی را نمی‌دهد؛ آزمون‌های استخدامی را با مشارکت سازمان اداری و استخدامی کشور در بخش‌های ابتدایی، متوسطه و پرورشی طراحی کردیم که کیفیت‌بخشی در این زمینه لحاظ می شود و آزمون جذب دبیر و هنرآموز نیز در آینده برگزار خواهد شد.

مرتبط ها