کد خبر: 471598

«صحرایی» توان ارتقای نظام تعلیم و تربیت را دارد

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از بدنه این وزارتخانه بوده و می‌تواند به خوبی برنامه‌های خود را برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت اجرا کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» محمدحسن آصفری درباره توانمندی‌های «رضامراد صحرایی» وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش گفت: صحرایی با توجه به سابقه‌ و شناختی که از وزارت آموزش و پرورش دارد، گزینه خوبی برای وزارت این وزارتخانه کلیدی دولت به شمار می‌رود.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه باید سعی کنیم این وزارتخانه بیش از این بدون وزیر باقی نماند، افزود: اگر این وزیر پیشنهادی رای نیاورد، وزارت آموزش و پرورش چند ماه دیگر با سرپرست اداره می‌شود.

آصفری یادآور شد: این در حالی است که وزارت آموزش و پرورش از خردادماه باید در حال برنامه ریزی برای سال تحصیلی آینده باشد و همزمان قانون رتبه‌بندی معلمان را نیز اجرایی کند.

وی عنوان کرد: صحرایی می‌تواند گزینه مناسبی برای وزارتخانه آموزش و پرورش باشد زیرا سوابق خوبی در بخش‌های مختلف داشته است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید به دولت آیت‌الله رئیسی کمک کنیم تا وزارت آموزش و پرورش بیش از این بدون وزیر نماند.

آصفری درباره برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هم گفت: این برنامه‌ها باید در چارچوب قوانین کشور، قانون رتبه‌بندی، معیشت معلمان و توسعه آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف باشد.

وی ادامه داد: به اعتقاد من صحرایی می‌تواند برنامه‌های خود را در این وزارتخانه اجرایی و عملیاتی کند زیرا از بدنه آموزش و پرورش بوده و می‌تواند دغدغه‌ها و مطالبات معلمان و نمایندگان مجلس را پیگیری کند.

مرتبط ها