کد خبر: 472945

نماینده دشتستان به افزایش تعطیلات مجلس انتقاد کرد

افزایش تعطیلات مجلس شورای اسلامی، انتقاد نماینده مردم دشستان را به دنبال داشت که معتقد بود این افزایش معنایی ندارد و باید اصلاح شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ابراهیم رضایی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: در سال پایانی عمر مجلس یازدهم و در شرایطی که امسال حجم کار و مأموریت‌های مهم مجلس بسیار زیاد است، افزایش تعطیلات مجلس معنایی نداشته و انتظار اصلاح رویه کنونی را داریم.

این نماینده مجلس، پیگیری رتبه بندی معلمان، همسان سازی حقوق بازنشستگان، بیمه کارگران و مشکلات حوزه اشتغال، صنعت خودرو و معیشت مردم را از مواردی برشمرد که مردم خواهان پیگیری آن از سوی نمایندگان مجلس هستند.

عبدالرضا مصری نایب رییس اول مجلس که ریاست جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت، در پاسخ گفت: تا جایی که قانون اجازه داده است، از تعطیلات مجلس کاسته‌ایم و مجلس در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه در سه هفته صحن علنی خواهد داشت.

وی افزود: تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه به گونه‌ای نبود که به خاطر یک روز به مجلس بیاییم و در زمان حاضر نیز سه هفته صحن کاری در مجلس داریم و تعطیلات تابستانی نیز هنوز نداشته‌ایم و جلسات علنی مجلس نیز به صورت یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه برگزار می‌شود.

مرتبط ها