کد خبر: 474944

واکنش پرسپولیس به خبر جدایی فرجی

باشگاه پرسپولیس به خبر جدایی مدافع تیم فوتبال این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» بعد از انتشار خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند، سنگربان اول تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، خبری مبنی بر جدایی فرشاد فرجی منتشر شد که نگرانی هواداران سرخ‌پوشان را به همراه داشت.

باشگاه پرسپولیس در واکنش به این خبر، در اطلاعیه‌ای نوشت: خلاف خبری که منتشر شده، باشگاه پرسپولیس تا این لحظه از سوی فرشاد فرجی هیچ درخواستی برای فسخ قرارداد یا دریافت رضایت‌نامه نداشته و وی همچنان بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود.

مرتبط ها