کد خبر: 477097

پرداخت خسارات بیمه تکمیلی جانبازان به‌روز شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در قراردادهای بیمه تکمیلی درمان جانبازان تجدیدنظر کرده‌ایم، گفت: پرداخت هزینه‌های درمان جانبازان به‌روز شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت ایرنا درباره پرداخت مطالبات معوقه بیمه تکمیلی جانبازان اظهار کرد: وضعیت تغییر کرده و بهبود یافته‌است. بیمه دی پرداخت این بدهی‌ها را تقریبا به روز کرده است.

وی ادامه داد: قراردادهای بیمه تکمیلی جانبازان با بیمه دی در حال بازبینی است. البته از آنجایی که این شرکت بیمه به برخی طرف‌های قراردادهای بیمه تکمیلی درمان، خدمات مناسبی نمی‌داد، به نظرم باید به آنهایی که خدمات مناسب نمی داد، تجدیدنظر کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است مابه التفاوت بالایی که قبلا در هزینه درمان با مبلغی که بیمه دی به عنوان جبران این هزینه ها به جانبازان می داد، وجود داشت را کاهش دهد؟ گفت: به نرخ ابتدای سال و به شرط آنکه تورم کنترل شود، این مابه التفاوت کمتر خواهد شد اما باید ببینیم تا پایان سال چه اتفاقی می‌افتد.