کد خبر: 478504

تسهیلات ویژه به دانشجویان برای تشرف به پیاده‌روی اربعین

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم و بهداشت که به صورت کاروانی و با مجوز شورای فرهنگی دانشگاه به زیارت اربعین می‌روند، مشمول دریافت تسهیلات اربعین ۱۴۰۲ می‌شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درخصوص ارائه تسهیلات به دانشجویان متقاضی تشرف به اربعین حسینی گفت: طبق توافقات صورت گرفته با رؤسای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشجویان متقاضی تشرف به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی تسهیلات قرض‌الحسنه تعلق خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام مطهری‌پور گفت: دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم و بهداشت که به صورت کاروانی و با مجوز شورای فرهنگی دانشگاه قصد تشرف به زیارت عتبات عالیات در ایام اربعین سال جاری را دارند، مشمول دریافت این تسهیلات می‌شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: میزان تسهیلات اعطایی صندوق رفاه وزارت علوم به دانشجویان این دانشگاه باتوجه به دوری و نزدیکی استان‌ها به ترتیب برای استان‌های خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، گلستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر هر نفر ۳۰ میلیون ریال و سایر استان‌‌ها ۲۰ میلیون ریال است.

وی افزود: میزان تسهیلات اعطایی از سوی صندوق رفاه وزارت بهداشت برای هر دانشجوی شاغل به تحصیل در این دانشگاه، ۴۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام مطهری‌پور گفت: دانشجویانی که اعزام آنها به عتبات عالیات در ایام اربعین قطعی باشد، می‌توانند با مراجعه به صندوق رفاه دانشگاه محل تحصیل نسبت به درخواست تسهیلات اقدام کنند.

مرتبط ها