کد خبر: 479313

رتبه ۲ کنکور تجربی:

پشتکار بالا مهمترین عامل موفقیتم در کنکور بود

رتبه دوم کنکور تجربی گفت: مهمترین عامل موفقیت من در کنکور تجربی تلاش و پشتکار مداوم و ساعت مطالعه زیاد در طول روز بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، محمد قانع، رتبه دوم کنکور تجربی از یزد، در خصوص عامل موفقیتش در کنکور  اظهار کرد: من تلاش زیادی کردم و ساعات مطالعه من در طول روز زیاد بودو همچنین برای موفقیتم امید و انگیزه بالا و روحیه مناسبی داشتم.

وی در ادامه در مورد میزان مطالعه اش در طول روز افزود: هر کس ساعت متفاوت و توان مشخصی برای مطالعه دارد، ساعت مطالعه من متغیر بود ابتدای دیماه شروع به خواندن کردم که در آن زمان فقط توانستم در طول روز ۹ ساعت درس بخوانم ولی بعد از عید که پایه دهم بودم ساعات مطالعه من به ۱۰ الی ۱۲ ساعت رسید که در تابستان این ساعات به ۱۵ ساعت در روز افزایش یافت.

این رتبه دوم کنکور تجربی گفت: روشهای درس خواندن متفاوت است و هر دانش آموز باید به روش خاص خودش و همچنین با کمک مشاوران و موسسات کنکوری مطمئن برنامه ریزی کرده و درس بخواند.

قانع ادامه داد: من تمام کتب اصلی را به طور کامل خواندم و بعد از تسلط کامل از منابع مطمئنی کمک گرفتم و مطالب خوانده شده را تثبیت کردم و بعد از آن با سوالات و تست‌ها آسنا شدم و در مرحله آخر در آزمون های آزمایشی شرکت کردم .

رتبه دوم کنکور تجربی در پایان تصریح کرد: در دنیای کنکور هر موسسه ای منافع خود را در اولویت قرار میدهد باید به موسسات مطمئن اطمینان کرد و فقط تلاش مستمر داشت.

مرتبط ها