کد خبر: 481112

جزئیات ثبت‌نام دانشگاه جامع انقلاب اسلامی اعلام شد

جزئیات ثبت‌نام دانشگاه جامع انقلاب اسلامی اعلام شد و براین اساس ثبت‌نام غیرحضوری این دانشگاه از روز یکشنبه ۱۹ شهریور آغاز می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشگاه جامع انقلاب اسلامی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ثبت‌نام دانشجویان ورودی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در دو مرحله غیرحضوری و حضوری انجام خواهد شد.

براین اساس، ثبت‌نام غیرحضوری از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۱۹ شهریور تا ساعت ۱۴ روز ۲۲ شهریورماه از طریق سامانه بهستان به نشانی www.edu.cuir.ac.ir انجام می‌پذیرد. نام کاربری شماره داوطلبی + ۰۲۱ s (مثال: ۶۵۲۲۱۴ (شماره داوطلبی) ۰۲۱ s) و گذرواژه کد ملی دانشجویان است.

ثبت‌نام غیرحضوری اولین مرحله ثبت‌نام بوده و دانشجویانی که اقدام به ثبت‌نام نکنند دانشجوی انصرافی محسوب می‌شوند.

این دانشگاه اعلام کرده است که راهنمای کامل ثبت‌نام غیرحضوری در قالب ویدئو و PDF به نشانی cuir.ac.ir قابل مشاهده است، همچنین فهرست و بسته کامل مدارک مورد نیاز به همراه کاربرگ‌های مربوطه برای انجام ثبت‌نام به صورت فایل فشرده به نشانی cuir.ac.ir در تارنمای اینترنتی دانشگاه قابل مشاهده و دریافت است و دانشجویان موظف هستند تمام مدارک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طبق استاندارد اعلام‌شده، کامل و برای ثبت‌نام در سامانه بهستان بارگذاری کنند.

همچنین داوطلبان متقاضی خوابگاه باید ضمن مطالعه مقررات سکونت در خوابگاه نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام کنند، ضمن اینکه تمام دانشجویان باید با مراجعه به نشانی portal.saorg.ir نسبت به تکمیل و بارگذاری فرم‌های مربوط به سلامت روان اقدام کنند.

براساس این گزارش، چزئیات ثبت نام حضوری دانشجویان این دانشگاه در اطلاعیه‌ای به زودی اعلام خواهد شد.

منبع: فارس

مرتبط ها