کد خبر: 482227

پرسپولیس ۱۰نفره شد

تیم پرسپولیس با خطای میلاد سرلک به روی رونالدو ۱۰نفره شد

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛تیم پرسپولیس با خطای میلاد سرلک به روی رونالدو ۱۰نفره شد.

میلاد سرلک در دقایق ابتدایی نیمه دوم با خطا بر روی رونالدو کارت زرد دوم را دریافت و در نتیجه از زمین بازی اخراج شد و در نهایت پرسپولیس بازی را ۱۰نفره ادامه میدهند.