کد خبر: 482746

خوابگاه‌های دانشگاه تهران بهسازی و آماده ورود دانشجویان شد

دکتر محمدعلی زارع چاهوکی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با هدف بهسازی و آماده‌سازی خوابگاه‌های دانشجویی برای سال تحصیلی جدید، ستادی متشکل از مدیران و کارشناسان فنی و اجرایی در اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران تشکیل شد. در این ستاد اولویت‌های تعمیر، تجهیز و رفع مشکلات تأسیسات و ابنیه خوابگاه‌ها به‌صورت کامل مشخص و مقرر شد، این طرح تابستانه در دو مرحله یکی از ۱۷ تا ۲۳ تیرماه و دیگری از ۲۴ تیرماه تا ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۲ با بسیج همه نیروها و امکانات، ضمن رفع مشکلات ساختمان‌های خوابگاهی، شرایط زیست بهتری در خوابگاه‌های دانشجویی فراهم شود. وی اظهار داشت: در قالب این طرح تعمیرات برخی ساختمان‌های خوابگاهی و همچنین رفع کمبود ساختمان‌ها از نظر تجهیزات اتاق‌ها و تأسیسات انجام شد. مدیر کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران افزود: مجتمع خوابگاهی فاطمیه، ساختمان خوابگاهی فاطمیه ۲ و مجتمع کوی ساختمان‌های ۱۴ و ۱۵ تعمیر و برای نو دانشجویان کارشناسی ارشد آماده‌سازی شد تا از امروز دوشنبه ۳ مهرماه پذیرای دانشجویان باشد. همچنین ساختمان‌های ۱۸ و ۱۹ کوی تعمیر و برای اسکان دانشجویان متأهل در حال آماده‌سازی است. وی افزود: امکانات متنوع فرهنگی شامل تالارهای برگزاری برنامه‌های فرهنگی، سالن مطالعه، کتابخانه، سالن‌های ورزشی چندمنظوره در مجتمع‌های خوابگاهی دانشگاه تهران وجود دارد و همچنین در خصوص ارائه وعده‌های غذایی مطابق استانداردهای اداره تغذیه دانشگاه عمل می‌شود. تلاش می‌شود با نظارت دقیق غذای مناسب و با کیفیت برای دانشجویان ارائه شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دکتر محمدعلی زارع چاهوکی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با هدف بهسازی و آماده‌سازی خوابگاه‌های دانشجویی برای سال تحصیلی جدید، ستادی متشکل از مدیران و کارشناسان فنی و اجرایی در اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران تشکیل شد. در این ستاد اولویت‌های تعمیر، تجهیز و رفع مشکلات تأسیسات و ابنیه خوابگاه‌ها به‌صورت کامل مشخص و مقرر شد، این طرح تابستانه در دو مرحله یکی از ۱۷ تا ۲۳ تیرماه و دیگری از ۲۴ تیرماه تا ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۲ با بسیج همه نیروها و امکانات، ضمن رفع مشکلات ساختمان‌های خوابگاهی، شرایط زیست بهتری در خوابگاه‌های دانشجویی فراهم شود.

وی اظهار داشت: در قالب این طرح تعمیرات برخی ساختمان‌های خوابگاهی و همچنین رفع کمبود ساختمان‌ها از نظر تجهیزات اتاق‌ها و تأسیسات انجام شد.

مدیر کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران افزود: مجتمع خوابگاهی فاطمیه، ساختمان خوابگاهی فاطمیه ۲ و مجتمع کوی ساختمان‌های ۱۴ و ۱۵ تعمیر و برای نو دانشجویان کارشناسی ارشد آماده‌سازی شد تا از امروز دوشنبه ۳ مهرماه پذیرای دانشجویان باشد. همچنین ساختمان‌های ۱۸ و ۱۹ کوی تعمیر و برای اسکان دانشجویان متأهل در حال آماده‌سازی است.

وی افزود: امکانات متنوع فرهنگی شامل تالارهای برگزاری برنامه‌های فرهنگی، سالن مطالعه، کتابخانه، سالن‌های ورزشی چندمنظوره در مجتمع‌های خوابگاهی دانشگاه تهران وجود دارد و همچنین در خصوص ارائه وعده‌های غذایی مطابق استانداردهای اداره تغذیه دانشگاه عمل می‌شود. تلاش می‌شود با نظارت دقیق غذای مناسب و با کیفیت برای دانشجویان ارائه شود.

مرتبط ها