کد خبر: 483616

مهدی جهانتیغی؛

کار عبدالحمید به غبطه خوردن به حال دزد رسید!

تازه اول راه است، گردانندگان جریان زن، زندگی، آزادی بارها اعلام کردند آمال و اهداف نهایشان آزاد شدن عریانگرایی زنان و همجنس‌گرایی و ... است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یادداشت از مهدی جهانتیغی */// این فعال رسانه و کارشناس مسائل سیاسی گفت: مولوی عبدالحمید در درس تفسیر قرآنش با حالتی غبطه گونه درباره سجایای اخلاقی خدانور لجه‌ای که سابقه ۱۶ فقره سرقت و زورگیری دارد، صحبت کرده و از او به عنوان شهید یاد کرده است!

گفتم: خب تعجب ندارد، این بنده خدا یکسال است طرف قمه کشان و اوباشی که اجساد را هم سلاخی می‌کردند، ایستاده است.

گفت: اما مولوی عبدالحمید این طرفداری از اوباش سنگدل را گاهی در زر ورق می پیچید و خیلی وقت‌ها هم پوششی عدالتخواهانه به حرف‌هایش می‌داد و بعدا حمایت می‌کرد و ضمنا به مرحله غبطه خوردن نرسیده بود!

گفتم: اولا کسی که دانسته از اوباش و قاتلان حمایت می‌کند، چه با ادبیات زر و ورق شده و چه مستقیم گویی باشد، قلبش جای دیگر است و فاصله قلب و زبان هم چیزی نیست! دوما ظاهراً عاقبت طرفداری از اوباش و سارقین،  یواش یواش به توهم غبطه خوردن به حال آنها هم میانجامد، بنابراین چیزی عجیبی نیست هر کس غبطه نداشته‌های مورد علاقه خودش را می‌خورد!

گفت: باورش سخت است

گفتم: بذار یه مثال دیگری بزنم تا روشن‌تر شوی، از وقتی مولوی عبدالحمید از جریان زن، زندگی، آزادی حمایت کرد مگر پای زنان بی‌حجاب و بزک کرده به مسجد مکی زاهدان باز نشد؟! تو یکسال اخیر چند بار صحبت‌ها و فتواهای سختگیرانه سالهای قبل عبدالحمید درباره حجاب زنان را شنیده‌اید؟! تقریبا هیچی! بلکه بالعکس توجیه بدحجابی هم کردند!

گفت: راست میگی، خیلی عجیبه

گفتم: تازه اول راه است، گردانندگان جریان زن، زندگی، آزادی بارها اعلام کردند آمال و اهداف نهایشان آزاد شدن عریانگرایی زنان و همجنس‌گرایی و ... است.

گفت: یعنی کار به کجا خواهد رسید؟!

گفتم: خیلی از مخالفین جمهوری اسلامی که فرار کردند و رفتند و یا همینجا ماندند، بعضاً اهل اعتقاد و دین و حجاب بودند ولی الان به انکار خدا و مبتلا به فسادهای سخیف اخلاقی شدند. البته قصه برای برخی علمای دین که مخالف شدند فرق دارد، برخی از آنها خودشون به چنین اقدامات آشکاری مبتلا نشدند ولی اعتبار مذهبی و اساسا علم دینی شون صرف حمایت یا تقویت همین افراد شد! و اونها هم در عوض این عالمان را رهبران معنوی و مذهبی خود معرفی می‌کردند! کما اینکه الان درباره مولوی عبدالحمید در گوشه و کنار رسانه‌های آمریکایی، انگلیسی و به خصوص اسرائیلی همین حرف‌ها را می‌زنند.

گفت: ادامه نده لطفا، حالم از این عاقبت و سرنوشت دارد بهم می‌خورد

گفتم: خودت شروع کردی، ولی ادامه ایستادن و لج بازی کردن در برابر حق آنهم با پوشش اسلام روزهای سخیف‌تر و زشت‌تری را هم رقم خواهد زد ...

*فعال رسانه و کارشناس مسائل سیاسی