کد خبر: 486484

گوشی همراهی که با الهام از ستارگان تولید میشود

یکی از مدیران ویوو تصویری از گوشی X۱۰۰ پرو به‌اشتراک گذاشته است که طراحی کلی این گوشی پرچم‌دار را به ما نشان می‌دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی از مدیران ویوو تصویری از گوشی X100 پرو به‌اشتراک گذاشته است که طراحی کلی این گوشی پرچم‌دار را به ما نشان می‌دهد.

ویوو خود را برای معرفی پرچم‌داران بعدی خود، یعنی Vivo X100، آماده می‌کند. اکنون هان باکسیانو، مدیر محصول شرکت چینی اولین تصویر از این محصول را در ویبو به‌اشتراک گذاشته است.

رندر ویوو X100 پرو این گوشی را در رنگ آبی به‌نمایش می‌گذارد که با عناصر سفیدِ الهام‌گرفته از ستاره‌ها کامل می‌شود.

دوربین پشتی این دستگاه در جزیره‌ی دایره‌ای قرار دارند و نام Zeiss نیز درکنار آن‌ها به‌چشم می‌خورد. در بالای دوربین فلش LED را می‌بینیم؛ درحالی‌که لبه‌ی پایینی دستگاه درگاه USB-C و اسپیکر را در خود جا داده است.

شایعات پیشین نشان می‌دهد که آپدیت‌های هیجان‌انگیزی برای ویوو X100 پرو پلاس در نظر گرفته شده است که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به دوربین اصلی مجهز به حسگر IMX989 با پشتیبانی از دیافراگم متغییر و لنز تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین، امکان دارد ویوو X100 از دوربین پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی با لنز معادل ۱۰۰ میلی‌متری بهره ببرد.

دیافراگم متغیر امکان تنظیم میزان نور ورودی به حسگر دوربین را ارائه می‌دهد. برخلاف دیافراگم ثابت، این ویژگی انعطاف‌پذیری موردنیاز را برای جلوه‌های بصری مختلف فراهم می‌کند.

گمانه‌زنی‌های نشان می‌دهد که ویوو X100 پرو پلاس احتمالاً با پردازنده Snapdragon 8 Gen 3، نمایشگر بزرگ ۶٫۷۸ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، رم LPDDR5X، حافظه‌ی ذخیره‌سزای UFS 4.0 و گواهی IP68 (مقاومت دربرابر آب و گردوغبار) عرضه خواهد شد.

ویوو می‌تواند با عرضه‌ی پرچم‌داران جدیدش، جایگاه برتر خود را در بازار چین پس بگیرد؛ موقعیتی که درحال‌حاضر در دست آنر قرار دارد. قیمت گوشی ویوو نیز مشخص نیست.