کد خبر: 488779

هنیه: رزمندگان ما ضرباتی سخت به دشمن وارد کردند

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: ملت بزرگ فلسطین حماسه پایداری را به نمایش گذاشت و مجاهدان ما ضرباتی سخت و دردناک به دشمن وارد کردند. با افتخار توانستیم به مقابله با دشمن برخیزیم و اراده دشمن را در هم بکوبیم و طرح‌های آن را به شکست بکشانیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: ملت بزرگ فلسطین حماسه پایداری را به نمایش گذاشت و مجاهدان ما ضرباتی سخت و دردناک به دشمن وارد کردند. با افتخار توانستیم به مقابله با دشمن برخیزیم و اراده دشمن را در هم بکوبیم و طرح‌های آن را به شکست بکشانیم.

وی بیان کرد: شهدا بهای آزادی، آزادسازی این سرزمین و استقلال هستند. دشمن به بازگرداندن اسرای خود از غزه از طریق نظامی و قتل و کشتار فلسطینیان دل خوش کرده بود.

هنیه گفت: دشمن مجبور به پذیرش شروط مقاومت شد و عزم و اراده ملت تسلیم ناپذیر فلسطین منجر به آتش‌بس موقت در غزه شد.

رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: تحت نظارت برادرانمان در قطر و مصر وارد مذاکراتی سخت شدیم و با مسئولیت‌پذیری و توازن این مذاکرات را پیش بردیم. به اجرای این توافق و موفقیت آن مادامی که دشمن به آن پایبند باشد، پایبند خواهیم بود.

وی اعلام کرد: از قطر و مصر تشکر می‌کنیم و بر ادامه تلاش‌های بین‌المللی به منظور تحقق حقوق و خواسته‌های ملت فلسطین تاکید می‌کنیم.

هنیه اظهار داشت: بر پایبندی به وحدت ملت، سرزمین و سرنوشت خود تاکید می‌کنیم و از موضع عربی اسلامی در مخالفت با هرگونه مداخله در سرنوشت نوار غزه تقدیر می‌کنیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: از مقاومت اسلامی لبنان و یمن برادر تمجید می‌کنیم.برادران در یمن با قدرت و اقتدار همبستگی خود را با برادرانشان در فلسطین نشان دادند. از مقاومت عراق که در این برد مردانه و با شهامت شرکت کردند، تشکر می کنیم.

وی افزود: ما از مسئولیتمان در قبال ملت خود شانه خالی نخواهیم کرد و بر وحدت تاکید داریم. بر اهمیت تداوم تلاشهای کشورهای عربی و دوست و در راس آنها چین و روسیه برای تحقق خواسته های ملت فلسطین تاکید داریم.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: در برابر خانواده های شهدا، مجروحان و اسیران سرتعظیم فرود می آوریم. از امت اسلامی و آزادگان جهان که با برگزاری راهپیمایی حامی غزه و مقاومت آن بودند، تشکر می کنیم. درود بر ساکنان غزه که با پایداری خود و مقاومتشان نقش محوری در عقب نشینی دشمن و متحدانش داشتند.

مرتبط ها