کد خبر: 490799

برگزاری اجلاس معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی

اجلاس دو روزه معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با هدف بررسی برنامه‌های پیش روی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از وزارت بهداشت، در این نشست دو روزه معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به بررسی موضوعات مهم حوزه فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی خواهند پرداخت و روند پیش برد اهداف تعیین شده جلسات گذشته را نیز مورد توجه و بررسی قرار خواهند داد.

موضوعات فرهنگی، صنفی و رفاهی، مشاوره و سلامت روان، انضباطی، تسهیلات، وام، خوابگاهی، ورزش و نشاط، غذا و...از جمله موضوعات مورد توجه در این نشست خواهد بود.

اهمیت مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که اسفندماه جاری برگزار خواهد شد و تاکید بر بالا بردن مشارکت دانشگاهیان در این انتخابات از دیگر موراد مورد توجه در این نشست دو روزه است.

اجلاس معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی در روزهای شنبه و یک‌شنبه ۲۵ و ۲۶ آذر ماه 1402 در مجموعه باغ موزه دفاع مقدس و صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

مرتبط ها