کد خبر: 492137

خزعلی:

ما وام دار مادران شهدا هستیم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ما وام دار مادران شهدا هستیم که در تمام شرایط سخت با استقامت و با لبخندشان،شکوفایی ایران عزیز را برای ما هدیه آوردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده؛ در همایش گرامیداشت زنان تأثیرگذار استان اصفهان با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: ما وام دار مادران شهدا هستیم که در تمام شرایط سخت با استقامت و با لبخندشان،شکوفایی ایران عزیز را برای ما هدیه آوردند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: همچنان که امروز باید از زنان تاثیرگذار غزه یاد کنیم که در غم از دست دادن فرزندانشان فریاد حسبنا الله و نعم‌الوکیل سر می‌دهند.

وی ادامه داد:  به دنبال شناسایی زنان کمتر شناخته شده در میان زنان روستایی و عشایری نیز هستیم، چه بسا زنان روستایی باعث شدند که روستاها احیا شده و مهاجرت از روستا به واسطه تلاش زنان کم شود.

خزعلی گفت: طبق گفته بنیان‌گذار انقلاب اسلامی از دامن زن، مرد به معراج می‌رود و به همین دلیل مسئله مادر بودن، رشد و تربیت یکی از فرزندان مهم‌ترین وظیفه های زنان است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: اهمیت محیط زیست و موضوعات مرتبط با این حوزه هم قابل برنامه‌ریزی و آگاهی‌بخشی از سوی زنان در خانواده است.

وی در پایان عنوان کرد:  در سبک زندگی ایرانی - اسلامی تغذیه اهمیت زیادی دارد که مادران مهمترین محور پیاده‌سازی این مقوله در خانواده هستند.

مرتبط ها